.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروس بی محل کرونا
شرایط مازندران از لحاظ شیوع کرونا در بدترین زمان ممکن عادی شده است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عادی شدن شرایط استان در روز‌های پیش از تعطیلات نوروز را نگران‌کننده دانست و گفت: مازندران در بدترین زمان ممکن و همزمان با احتمال موج مسافرت‌های نوروزی به رنگ زرد درآمده است.

 

او با بیان اینکه این اتفاق می‌تواند سبب بروز چالشی جدی پس از نوروز برای استان باشد، افزود: برداشتن ممنوعیت سفر به مازندران براساس رنگ بندی و پایش وزارت بهداشت مازندران را در شرایطی سخت و نگران کننده قرار داده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: عادی شدن شرایط کرونایی و خروج این استان از موج همه‌گیری خوشحال کننده است، اما مازندران در بدترین زمان سالاز موج سوم خارج شد.

 

دکتر اویس افزود: خروج مازندران از محدودیت‌های کرونایی در فصل سفر‌های نوروزی و شناسایی چند مورد کرونای انگلیسی برای این استان وضعیت هشدار دهنده خواهد بود.

 

او گفت: زرد شدن مازندران علاوه بر ورود احتمالی مسافران به این استان سبب افزایش تردد بین شهری خواهد داد که با مدیریت کرونا در تعارض است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشاهده چند مورد کرونای انگلیسی در استان را نیز نگران کننده دانست و افزود: اگر تردد به مازندران بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشد و مردم نیز دید و بازدید‌های نوروزی را مانند سال‌های گذشته انجام دهند مازندران حتما پس از ایام تعطیلات نوروز با موج جدیدی از همه گیری روبه‌رو می‌شود.

 

دکتر اویس گفت: شواهد و گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد شیوه نامه‌های بهداشتی در بازار‌های نوروزی و اماکن عمومی به شدت کاهش یافته است.

 

او میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان را حدود ۶۰ درصد اعلام کرد و هشدار داد ورورد مسافران و دید و بازدید‌های شب عید می‌تواند همین مقدار را نیز کاهش دهد.

 

بر اساس تازه‌ترین تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ۱۶ شهرستان از ۲۲ شهرستان استان در رنگ بندی زرد کرونایی قرار دارند و ۶ شهرستان میاندورود، عباس آباد، سیمرغ، چالوس، سوادکوه شمالی و فریدونکنار نیز آبی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.